Monday, November 07, 2005

medo 1


medo do medo que existe atras dos meus olhos...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Targeting mothers who like to spend
Forget soccer moms. Marketers are hot for yoga mamas. These women, who often start families later in life, have established tastes.
Find out how to buy and sell anything, like things related to company construction mn road on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like company construction mn road!

6:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

não tenhas medo aninhas...beijinhos

12:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

dificilmente alguém te pode desvendar o segredo-anti-medo, a não seres tu própria.
eu também tenho medo.
acho que o mais reconfortante nestas circunstâncias é teres alguém, como agora a mag, a dizer-te "não tenhas medo" ou "eu estou aqui".
é mais importante isso do que deixar de ter medo. penso eu...
maf*

3:43 AM  

Post a Comment

<< Home